"Woow, vilka babes"

Hahaha jaa rubriken e från i lördags när jag o Elina var påväg till centralen när vi skulle till Viper. Då står det typ tre medelålders äckelgubbar utanför Limerick o skriker "WOOOOOW.... Vilka babes". Hahaha jag o Elina dog av garv. Äckelmänniskor de finns asså!

Jag har sjukt jäkla tråkigt nu asså. Sitter o kollar på Americas got talent. Min favorit, Kevin James, som e en magiker framträdde nyss sitt nymmer. Han gjorde mej besviken. Inte lika bra som förra ggn!

Jag vill att de ska bli helg. Jag vill ha lördag. Då ni tjejor! Vi kör gärnet like old times. Länge sen man va på hemmafest så de e bara köra. Skulle egentligen följt med min syrra och hennes gaang ut, men jag ville inte svika mina underbara flickor. Jag vill ju inte missa en sån partychans med er lixom :D!

Min hals gör ont. Tänk om jag blir sjuk till på lördag. Åh nejnejnej! Får inte bli så. Never!
Vet ni imorn har vi Skurt och jag orkar inte med deeeeeeeeeeeet. Men vi ska kolla klart Frankenstein filmen de e mys. Och vet ni en till sak. Jag har fem kronor i min plånka.. Ja, kalla mej rik!

Nej, vilken konstig och osammanhängande text det blev. Men så blir det när man har tråkigt! Äsch, jag bjussar på ett Kevin James klipp istället. Ni måste kolla.. Jag blir tokig! HUR FAN GÖR HAN?



God nattnattnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin Elin

dumma unge!! hahaha nerå nästa gång.....men inte som törrkkiii Elin / polis hahah.......

2008-10-15 @ 00:00:27
Postat av: Elina

big brandeeeeer ska tydligen börja igen:D:D::D hihiiiiiiiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback