Världens tröttaste människa?

Idag ringde klockan halv nio. Det tog ovanligt snabbt o klä på sej o slänga på lite smink. Fick typ sitta och vänta i en kvart. Höll på o somna!
Iaf, utvecklingssamtalet gick bra. Det jag irriterar mej sjukt jävla anus mkt på är att jag har IG i samhälle. Jag fattar ingeting. Är han dum i huvudet lr! Han skrev att jag inte hade gjort examinationen "Media&Påverkan", MEN DET HAR JAG VISST. Har det fan tillochmed kvar på datan! Ska skriva det till han. Blir så jävla irriterad. Gunilla blev oxå sur hahah! Bästa Gunnis.
Va hemma vid elva igen. Käkade lite kladdkaka sen la jag mej o kolla på TV i sängen. Sen somnade jag. Vet ni när jag vakna?  Vågar inte säga hahaha... FEM! Jag fattar inte. Har sovit bort hela dagen. Såg att Elina hade skickat sms o frågat om jag ville gå på en prommis och de ville jag juu. Men jag va nersövd! Helt sjukt. Men nu är jag iaf utvilad till tusen.
Det känns som att det e fredag idag. Blir helt snurrig ju! Helgens planer e noll. Vill gå ut.. Men ska antagligen ut på onsdag. Så aa, får se hur det där blir!

Nej, nu ska jag se om man får nå mat, lr frukost kanske man ska kalla det haha!

Kramkram



Kommentarer
Postat av: Elina

hahah din sömntuuuuutaa bree!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback