Skolångest

Usch, hatar den där äckliga ångesten man får av skolan. All stress och alla förväntningar! Bajs på skolan..

Men idag iaf va jag ju i skolan. Vi kmr till svenskan, Skurt e inte där! Vi kunde ha fått sovmorgoooooooooooooooooooon. Damp! Så istället fick vi jobba med det vi behövde. Det va ju bra iof för vi hade inte förberett vår redovisning i Arbetsmiljö och säkerthet. Så de va bra!
Sen hade vi bara två lektioner till. Slutade tio min tidigare så vi hann med halv två tåget. Va hemma två.
Åt en glass som  mellis för vi hade ingeting hemma.. Inge ost lr bröd lr nånting.
Sen iaf så la jag mej på soffan. Slummrade till.. Eller rättare sagt typ dog haha. Vaknade inte förns SEX! Så jag fick mej en rejäl nap.

Nu har jag precis käkat mackisar och korvstroganoff. Gotti! Ikväll ska jag kolla på Bonde söker fru och GREYS ANATOMY! Jag dör. Så spännande!
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar.

Ciaociaociao

Kommentarer
Postat av: Therese

säg nån som inte är skoltrött nu ! :( man vill bara bränna ner den ibland ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback