Mätt och belåten..

Idag väcktes man av dom där två skitungarna runt klockan åtta... Försökte sova vidare medans dom kollat på Cartoon. Men klockan tio gav jag upp! Vi käkade frulle o sen åt vi lite godis. Halv två kom mamma o hämta oss o så åkte vi på tjejernas bandyträning! Satt där o hejade lite höhö.

Nu har jag precis mumsat i mej kycklingspett o ris och sjukt mkt tzatsiki. Vi beställde mat från kolgrillen :)! Kan ju meddela att jag e sjukt mätt just nu..
Söndagskvällen består av massaaa TV. Klockan sex är det "One tree hill", efter det (kl sju) är det premiär av "Gossip Girl" (äntligenäntligenäntligeeeeen). Sen kl åtta e det "Hål i väggen", och sist men inte minst kl halv nio är det "Stor i Japan" :). En riktig TV-söndag helt enkelt. Tur att jag har godis kvar från igår.

Kram



Kommentarer
Postat av: Nina

duu....värsta sovmorronen juee...när jag har barnen så gäller det att gå upp vid halv 7 - 7. För när vi e hemma hos mig ska man minsann inte sova!!...men hemma sover dem suuperlänge....heheheheheheehe....haha "Serena" ser lite inklippt ut...o värsta off hihihi, see ya towmorroooow!!!! PUSS I CAMEN...

P.S. NU kmr jag skicka ett sms till dig, moahahahaha D.S.

2008-10-05 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback