Lång dag

Äntligen är man hemma! Idag blev det en lång dag i skolan. Va kvar till halv fem typ! Satt o gjorde projektarbete. Fan va kul det ska bli :D!
Mamma kom o hämtade mej på centralen och så åkte vi o hämtade Elin o Vilma o så åkte vi o käka på donken. Vi fick ju inte åka hem för vi har slipat om o lackat golven o grejer här hemma. Så man får inte gå här.. Så iställlet åkte vi till donken o käka. Juste, vi hämtade Fia, Ebba och Affe oxå. Alla ska ju med när familjen Schwerin gör nåt.. Ja, tillochmed åka till donken haha!

Efter donken så åkte vi förbi o hälsade på kära mormor o morfar! Deras buskisse har växt skitmkt :). Så jäkla söt! Kom hem därifrån runt åtta. Nu har jag suttit o läst igenom bloggar o sådär. Känner mej sjukt seg i kroppen o vill egentligen bara gå o sova. Men klockan e ju bara nio! Så de e bara o hålla ut.

Sitter o funderar på om jag ska följa med till Gävle på onsdag lr inte. Fia o Mattias ska ju upp dit för Mattias ska va me i den där graffititävlingen. Jag vill följa med, men jag får ångest när jag tänker på att jag skippar engelskan på torsdag. Missar man en eng-lektion så ere typ kört. Men ska fråga Nina imorn om det är något superviktigt som händer då! Förhoppningsvis ere inte de o då kan jag följa med :D. Håll tummarna.

Nej, nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska jag glo på Two and a half men..

Wallååååw (jag kör en Nina hahaha)

Kommentarer
Postat av: Elina

åååh vill osså seee:D. va gör ni för projekiiis du har inde berättaat?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback