Dagens sista inlägg

Mycket snurrar i mitt huvud just nu. Det är sjukt att se hur allt kan förändras på bara någon sekund. Mitt humör kan verkligen ändras från hur glad som helst, till ledsen arg och irriterad.
Jag sitter och gråter fast jag egentligen inte vet varför. Det är så mkt som pågår i mitt huvud.. Det känns som det fattas nåt i mitt liv. Men vad?

Man kan väl säga att vi har "talat ut" men samtidigt är det nåt som känns konstigt. Förr gjorde vi allt tillsammans, det var lixom du och jag mot alla andra. Nu känns det helt annorlunda! Visst tider förändras, men vissa saker vill jag inte ska förändras. Självklart kan man inte vara som när man va liten att man typ satt ihop, men det känns verkligen annorlunda. Och jag vill inte det! Men jag vet inte vad man ska göra åt det. De är väl vi som ska ändra på oss...

Nej, nu vart det mkt känsligt bajs här. Varför ska jag hålla på o skriva det här! Nu ska jag gå o sova. Orkar inte med mitt huvud just nu.

Puss o kram på er alla underbar människor i mitt liv! Älskar er mer än allt annat ♥























Kommentarer
Postat av: Elina

=(................. fuckallt

Postat av: Linda

Älskar dig syster !!!!!!!!!!

2008-10-08 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback