Bajsbajs!

Åh jag e på så dåligt humör nu så om nån säger det minsta fel till mej kmr jag typ slå dom. Allt bara känns så jobbigt nu helt plötsligt! Allt känns så annorlunda. Och jag vill inte att de ska göra det!

Har tänkt massa på utlandsresa nästa år. Men jag ser inte alls fram emot nästa sommar längre! Av en speciell anledning. Jag blir bara sur o ledsen om jag tänker på de. De e fan töntigt egentligen. Men de bara känns så.
Och de verkar som om alla ska ut ikväll. Men inte jag! Har ändå tappat lusten...typ! Ska dampa här hemma istället.....

Kommentarer
Postat av: Elina

men neejeee inte varaaaa deppooo!!

Postat av: Elina

men vrf logga du uuuuuuuuuuuuuuut

2008-10-03 @ 20:12:56
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Det är helt gratis och superlätt att samla poäng :) Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-10-03 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback