Ännu en vecka avklarad

Japp, då va denna vecka oxå avklarad. Tiden går så sjuuukt snabbt! Vet inte om de e bra eller dåligt...
Iaf, igår blidde det ju utgång som sagt. Runt åtta drog jag o Elina till min syrras lägenhet på stan. Hon e ju i Dalarna!
Där förade vi o fixade det sista. Vid halv elva tog vi tåget upp till Stockholm. Skönt att slippe åka upp så tidigt eftersom jag har det där gratiskortet på Viper nu :)!
Där dansade vi o shotade vi och det va en mycket trevlig kväll. Men jag kan ju säga att vissa människor vill man bara strypa. Och man märker att fler o fler upptäcker Viper för det e sjukt mkt folk där nu förtiden.
Iaf så drog vi när det stängde och självklart blev det donken. Hade som tur va lite pengar över till det. Lika ljuvligt som alltid!
Sen blev det nattbussen hem. Va hemma runt fem nångång! Kom in i lägenheten o decka på en gång.

Vaknade två idag. Vi låg o segade till typ fem. Sen kom mamma o hämta oss o skjutsa hem oss! Käkade pannkakor till middaag och sen har jag bara kollat TV. Och jag säger bara en sak OMGOMGOMG va Gossip girl är bäst.. Jag typ dör!
Nej, nu ska jag nog kolla klart på Pretty woman och sen kanske sussa.. Känner mej rätt seg!

Nattinatti på er..


Haha, hej här e vi överlyckliga!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha men uschaaaaaaaaaaaaaaa! riktigt snögg o slemig

Postat av: fia

hej gå in och anmäl dig nu....http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=38073

2008-10-13 @ 11:42:41
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback