Segobert

Då va man hemma efter en busy day... Skolan va rätt chill iof. Första lektionen satt vi bara o skrev våra skräcknoveller, andra lektionen läste vi och åt mat tidigare o bara slappa i soffan. Sen klockan tolv va det BF-film. I am Sam hette filmen. Den va massa bra! Några tårar kom oxå. Varför ska jag va så jävla känslig?

Efter skolan åkte jag med Maria ner på stan. Lämnade henne efter ett tag då Elina kom ned på stan. Vi hade ju bestämt en julklappsrunda. Köpte typ hälften av alla klappar. En bra början! Men pengarna bara försvinner och ångesten bara ökar. Meeeen vad ska man göra! Julafton e ju bara en gång om året (SOM TUR ÄR!!).
Köpte iaf puder, sminkborttagning och en partyväska till mej själv. Mmm jag blev kär i väskan. Hittade även världens sötaste klänning på HM. Blommig o söt! Åh, ge mej den bara..

Nu ska jag käka upp mitt godis från igår o kolla på Bonde söker Fru. Jag kmr somna tidigt ikväll för jag e sjuuuukt trött!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback