Sängen nästa

Usch vilken hemsk dag det har varit idag. Äckligt väder, förseningar på tågen och massa massa plugg. Bajsdag helt enkelt! Sjukt kallt e det oxå. Fick stå o vänta på min jävla buss i 20 min i spöregnet o jag skakade som ett asplöv efter det. Undara om jag ska ta fram Goosen snart. Det kmr väl nån riktig snöstorm snart och då e den bästbästbäst.

Nu har jag iaf avslutat mitt pluggande för jag känner att mina ögon pallar inte mer. Har somnat till lite då o då under kvällen haha. Men tror båda proven kmr gå bra! Eller nåt..

Morgondagen ser ut såhär:
-Vakna av den där helvetesklockan
-Uthärda ännu en skoldag, slutar kl halv två
-Åka ner på stan o vandra runt där i min ensamhet (hinner inte åka hem), ta tre tåget tillbaka till skolan o göra prov
-Cilla och Nina kmr till skolan och vi ska va med på Igelstas öppet hus o prata om vårat härliga BF
-Hemma kl halv tio kanske
-Kolla Insider
-Läsa lite papper inför nationella på tors
-DÖ I SÄNGEN!

Ja, det ska jag göra nu oxå. Ville bara skriva några rader!

Godnatt folks!


Kommentarer
Postat av: Elina

du mizzaaar greyyys juuue!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback