Nationella, stan och 30-års firande!

Dagen började ju underbart med nationella. Fatta verkligen ingeting! Känner att det absolut inte gick bra. Men men!
Gick hem efter det. Hade huvudvärk och va sjukt seg. Men det blev att jag gick på stan med systeryster Fia istället. I fyra timmar traska vi runt på stan och kollade present till vår kära storesyster. Tillslut köpte vi ett skitfint pilgrim halsband :)!
Efter allt traskande käkade vi såklart på Nancys, Fia bjussa TACK hihi! Sen kom mamma och hämtade oss.
Satt hemma o uggla och efter ett tag kom Linda o co o dom gjorde tårta o sådär. Min kära syster fyller nämligen 30 år idag. Så vi firade henne här hemma :)! Kalaset slutade runt åtta-halv nio och nu e jag helt slut. Kollade precis IDOL och nu e det fredag hela veckan.

Imorn ska jag till Skärholmen med Fia och Mattias. Dom är helt barnfria i helgen så jag får följa med o agera barn åt dom hahaha. Nej, men ska kika på Gina om man hittar nåt kul. Har inte pengar men jag har hittat en kjol där på deras hemsida som jag tänkte ha som klänning. Jag hoppas den sitter bra för då blir jag glaaaaaaad!

Nej, fredag hela veckan var det!

PUSS!

PS. Jag har ångest för jag har inte gjort samhällsuppgiften som skulle vart inskickad idag. Känns skitskönt verkligen! Suck....


GRATTIS KÄRA STORESYSTER ♥ !!


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis Linda !! :) Ja den låten ska vi verkligen shaka till :D:D jag har inte heller gjort klart uppgiften, har 6a och 6b kvar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback