Lördag+gårdagen

Kvällen igår va bra! Mycket bra. Fick ju reda på att vissa människor verkligen är rena idioter. Men det är sånt man får stå ut med i den här skitstan. Så jävla glad att det inte hända nåt den dan!
Förade iaf hos Elina. Snackade om allt möjligt. Som vanligt ska vi bli så jävla känslosamma så efter ett tag satt båda o böla haha. Kolla ltie på IDOL oxå! LARS ÅKTE UUUUUUUUUUUUUT. Så jävla braaaaaaaaaaaaaaa!
Vid kvart över elva tog vi bussen till Olles! Precis när vi nästan kommit fram till busshållplatsen kmr Elina på att hon hade glömt sin sista cider. Så hon kuuuuuutar tillbaka haha! Det skulle varit bättre om vi hade struntat i den cidern haha. Blev lite mkt där ett tag haha. Eller hur Elina :D?
Sen när vi ska gå in på Olles får jag gå in före. Så jag står där i garderobskön helt alone. Ringde mallanbrallan så kom hon till mej. Men sen kom ju Elina o Kata in.
Drack,dansade och hade jävligt kul. Haha! Hela kvällen e lite luddig. Men de e väl så det ska va. Blev bjuden på en öl hahaha. Kände mej som en riktig man! Gav typ hela till Alex. Öl är verkligen inte min grej.
Kommer inte riktigt ihåg hur kvällen slutade. Haha! Usch får ångest när de blir sådär. Jag o Elina mötte iaf nå kisar utanför Sibylla som vi snackade med sen skjutsade dom hem oss. Haha dom kallade Elina för Jenny hela tiden o asså jag grät av garv. Shit låg typ dubbelvikt haha!

Vaknade och mådde rätt okej idag faktiskt. Lite snurrig i bollen bara haha! Blir en återställare idag haha. Drar ut me Cilla o dom på Olles igen haha. Blir nog lite lugnare kväll idag haha. Eller nåt! Brukar inte funka så bra när jag säger så haha.
Hade ju mina nya skor igår. Fuck va dom e sköna :D! Inte alls ont i fötterna. I love them!

Aja, nu ska jag dricka julmust och piggna till lite. Är väldans seg!

PUSSAR


Jag o Cilla är riktiga män. Vi va tvungen o dokumentera detta haha!



Haha jaa, vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Elina

ja mådde ju prima i burris:Dhahhaha. MEn aa asså hahahahahahhaa jenny hahahhahaa ja får panik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback