Lördag

Idag vaknade jag runt halv elva av att en galen hund sprang runt i huset. Det va lille Tino, eller lilla o lilla haha.. Sa iaf hejdå till den där bästa bästa voven. Många minnen med den voffsingen! Kommer ihåg när Elin köpte honom o jag, mamma, Vilma o Elin åkte till Vårbygård o hämta honom. Jag va i extas. Asså jag skojar inte! Höll typ på o spy för jag va så glad. Hade alltid velat haft en hund o nu när min syrra köpte en så va de de bästa som kunde hända. Han va så liten o söt lilla Valentino :)! Men nu får han leva livet ute på landet. Kommer sakna den lille ponken!

      
Världens bästa Valentino, kolla hans puppy-eyes :)!

Jag lyckades iaf hålla mej vaken efter att dom hade åkt. Satt o kollade på Made på MTv. Nu ska jag käka nån macka lr nåt för jag e ashungrig.Ikväll blir det utgång. Moaha! Lånade pengar av bästa bästa syter Elin, så ikväll ska jag o Elina röja på Olles igen. Fett pepp! Men den eviga frågan.. VAD SKA MAN HA PÅ SEJ? Måste verkligen ha en ny partygarderob. Känns som man har samma kläder varje gång.

Kram på er


Vi ses i dimman ;)!

Kommentarer
Postat av: Elina

åååh lille tinoooo, hihi fishund:D. jaaa men skoja inte juhanna kläder, aa ne men ja orkar inte bryyy mej sätter på mej en kaftan:Dmihih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback