Jag lever... typ

Har inte skrivit här på länge. Har lixom inte orkat.

Dom här dagarna, mån, tis, ons, har jag varit helt knäckt. Det började i måndags efter att jag jobbat med Maria. Va hemma halv elva. Började plugga på ett prov vi skulle ha dagen efter. Men de gick inte jag bara somnade. Så jag gav upp. Med världens klump i magen la jag mej o sov. Har aldrig struntat o läsa på till ett prov. Visst har man nångång pluggat väldigt lite, men denna gång läste jag ingeting.

Vaknade av klockan som ringde 6.15. Haha vet ni va jag gjorde? Började gråta. Det ba kom som en våg. Inte bara skolan utan allting. Världens jävla huvudvärk hade jag oxå! Bad mamma sjukanmäla mej och det gjorde hon. Dagen spenderade jag i sängen o bara låg. Läste lite då o då! Men rörde mej knppt därifrån. Bara när jag skulle äta.
Låg o tänkte på allting o mådde typ ännu sämre. Vet egentligen inte varför, men det känns bara förjävligt just nu. Vill bara gräva ner mej och försvinna.

Igår natt låg jag o kolla lite på Filips och Fredriks valvaka. Men orkade inte hålla mej vaken så länge så jag la mej o sov. Bestämde mej för att inte gå till skolan idag heller. Utan struntade i att ställa klockan och sov tills jag vaknade. Gissa när jag vaknade? Klockan halv två.
Nu har jag käkat lite frulle och läst lite bloggar som jag har missat.
Imorn måste jag till skolan. Annars blir klumpen i magen bara större för jag hatar o missa mkt i skolan. Även fast jag inte har energi till nåt måste jag plugga hela veckan.

Aja, det va de!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

Johanna ja säger bara kämpa på, hösten på sista året känns fördjääävligt! Ja kommer ihåg hur många gånger jag stannade hemma för ja orkade verkligen inte med nått! Men du kommer klara de!<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback