I can't take it anymore

ÅÅÅÅÅÅÅÅH! HATAR SKOLAN SÅ JÄVLA MKT JUST NU.....

Engelskan idag va en pärs. Inte själva lektionen utan all jävla information vi fick. Vi fick så jävla mkt grejer. Min engelska mapp exploderar snart av alla papper och häften och nationellaförberedelsepapper.... Började nästan gråta på lektionen. Jag skojar inte!

Något positivt med dagen va ju att Siw va sjuk. Eller asså inte att hon va sjuk, utan att vi då slapp ha teckenspråk och fick sluta tidigare. Behövs verkligen för jag har en miljon saker att göra. Men först av alla tror jag att jag ska rensa garderoben, och hänga in alla kläder som ligger utslängda över hela rummet. Sen kanske jag tar en nap. Kan verkligen inte plugga när jag e trött som en ko.

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Elina

ne den där napen då klarar man kankse mer, eller blir segare haha_P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback