Hemska människor

Kollade på Insider som handlade om djur som blivit sexuellt utnyttjade av människor. Om man ens kan kalla dom människor. Jag blev så irriterad när jag såg de programmet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Hur fan kan man ge sej på ett hjälplöst djur och göra nåt så hemskt. Jävla idioter asså! Och att inte lagen för tidelag är tydligare är helt sjukt. Att människor kan hålla på som dom gör utan att bli straffade. Förstår inte hur det kan gå till så!

Nu sitter jag iaf o kollar på Scrubs o tänker lite. Tänker på julen, julklappar, juldagen, nyår. Jag vill ha en bra jul i år. En mysig med hela familjen och alla härliga ungar. Det är alltid kaos på familjen Schwerins jular, men det är så det ska vara tkr jag. 
Om typ en månad är det Lucia. Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Vi började ju nyss skolan. Känns inte alls som vi har gått länge i skolan. Och tänk, efter jullovet så är jag inne på min sista termin i skolan.... EVER! Jag dör. Vad händer efter det? Måste skaffa jobb? Plugga vidare? Vad vill jag bli? Vad har jag för mål?.. Alla dom frågorna snurrar runt i mitt huvud typ varje dag. Men man ska väl ta varje dag som den kommer. Man vet aldrig hur framtiden blir!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elina

aduuu, ja önskar att jag kunde fira en schwerin jul, ni har så många och allt, men man ska ju vara glad för de man har eller nått;D. Jaa men dom frågorna snurrar i mej fortfarande:/...

Postat av: Therese

Åh, juldagen och nyår blir kul! juldagen på olles aight? ;)

2008-11-13 @ 12:10:08
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: linneasundberg

titta gärna in på mina bilder -> http://musikungee.blogg.se/category/foton.html :)

2008-11-13 @ 16:31:46
URL: http://musikungee.blogg.se/
Postat av: fia

jag såg inte dt programet som tur e...skulla tasta ut tvn tror jag!!! iiiiiiiiii elina du får gärna fira jul med oss det vet du....du tillhör ju familjen....kram på er båda

2008-11-13 @ 17:04:35
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Elin Elin

Kolla inte heller på de ja skulle tyvärr behöva döda för första gången i mitt liv skulle leta upp dem där jäääävlarna å kill them!! aja nee men såklar Älllinnaaa att du får fira jul me oss =) hihihihi....juldagen syster ryster tillsammans? mohahahhaha moooohahha puss!!

2008-11-13 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback