Everybodies talking in words i don't understand

Igår va jag ute. Mötte Cilla och Jennifer nånstans i Bodastigen djungeln haha. Sen gick vi upp till Karin där resten av människorna va. Drack o sådär!

Vid elva sljutsade Anni oss ner på stan. Vissa drog till Stanleys, men jag, Cilla, Karin och Jennifer drog till Olles höhö.
Va rätt lite folk och de va rätt segt. Jennifer drog hem och jag funderade oxå på det. Men sen ändrade jag mej. Fan hade ju ändå payat garderob o allting haha! Men vi sprang iaf över till Sibylla och Karin åt pommes för hon va så hungrig haha.
Mötte Elina oxå. Sen dansade vi lite o drack lite! En lugn kväll för att vara mej hahahaha. Såg massa kul människor!
När de stängde hängde vi lite utanför (varför gör man alltid det?). Ville inte gå ut i spöregnet ju. Usch pissväder asså! Men iaf så vandrade vi vidare till kebaben. Inte för att äta utan för att ringa min käraste systeryster som skjutsade oss hem. Vi ville på efterfest. Men så blev det inte haha!
Det var en kul och rätt lugn kväll :)!

Idag vaknade jag o kände mej seg. Vaknade vid tolv men kände mej helt död i ögonen. Så jag fortsatte sova. Vaknade halv två haha! Men de e ju så underbart skööönt o sova.
Nu efter att jag har läst alla bloggar o sådär tänkte jag göra klart bokanalysen som skulle vart inne i freeeeeeeeeeedags. Asså jag får ont i magen!!!!!!!!

Hejdåraaa!

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi snällis syster du hariiis=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback