ÄNTLIGEN FREDAG!

Åh, älskar fredagar. Skoldagen gick chill! Garvade åt allting idag kändes det som.
Slutade lite tidigare och va hemma vid halv fyra. Övertalade Elina att följa med ut. Hon har inte vart ute på 1000 år. Tillslut sa hon ja och jag blev glaaaaaaaaaad. Skulle egentligen ut me Tessan o dom men dom träffar vi där sen :). Kommer bli superkul ikväll. Känner på mej det! Det kan inte bli annat när vi tjejor är i farten.

Har iaf precis duschat och fönat håret. Ska börja platta det nu! Känner för att vara platthuvud idag. När jag e klar så drar jag till Elina o börjar förningen. Hon e ju själv hemma! Sen drar vi till Olles. Möter resten av gänget o bara partar gärnet. Mmmm, de kmr bli bra!

Vi ses i dimman!

Kram


Kommentarer
Postat av: Elina

hihi, aa hoppas de blir en nice kvällen nu när ja ska ud:D

Postat av: fia

iiiiiiiiiii hoppas ni haqde kul!!!! han hade suttit inne....du vet vem jag pratar om...han e inte så osyldig som han verkar!!

2008-11-08 @ 12:31:55
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback