Andra dagen i veckan...

Japp, snart e denna dag oxå över. Va i skolan som vanligt. Inget speciellt som hände! Fick ett samtal av min kära mor som säger att hon blivit utelåst. Så hon o Vilma hade ingenstans o ta vägen. Smartass! Men dom hade tagit burren ner på stan så jag mötte dom efter skolan. Så kom Jocke med bilen och vi åkte till  Dressman. Jocke shoppade loss och vi hälsade på Elinpelin som jobbade oxå..
Sen åkte vi hemmåt och jag o mamma åkte o handla och så köpte hon kolgrillen till mej :). De va fett gotti! Hände en kul sak när jag satt o åt ute i köket. Helt plötsligt från ingenstans hoppar Mysan upp på bordet från golvet och rakt i min mat. Hela tassen landade rakt i tzatsikin. Jag blev tokig och skrek "JÄÄÄVLA GALNA KATTJÄVEL!" haha. Så hon sprant ner i källaren o skämdes och tvättade sej i typ år. Så nu stinker hon vitlök i munnen. Skönt att jag slipper vara ensam om det höhö!

Nu sitter jag o käkar godis (äntligen har jag fått min blandgodispåse) och kollar på Ugly Betty. Snart ere Desperate Housewives... Efter det ska jag duscha sen kmr jag nog somna rätt tidigt. Är jäkligt seg!

Imorn blir det lite julklappsshopping på stan med Elina...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback