Söndagkväll

Gårdagen var rätt seg. Jag sov ju mest hela dagen! Sen käkade jag gooood mat. Sen började jag dampa på msn med Elina. Vi ville hitta på nåt! Så jag duschade o gjorde mej i ordning o drog till henne så drack vi lite o hade mysigt. Men kvällen blev inte som den blev o jag kom i säng tidigt.

Idag så gick jag upp vid halv tolv. Såg att solen sken så jag satte på mej bikinin o la mej ute på baksidan o sola. Sååå jävla skööönt. Fan va jag älskar sol! Satt där i typ 3 timmar.. Sen gick jag in o åt o sen så bytte jag om till träningskläder o sådär. Sen vare bara o hoppa upp på cykeln o trampa iväg till Friskis.
Det var väldigt tomt på passet om man säger så haha.. Men de va ju säkert pga de fina vädret o så! Men jag o Elina körde på.
Sen cyklade vi hemmåt igen. Duschade, åt och nu sitter jag här. Har precis målat naglarna. Har lite ångest oxå för jag har inte gjort klart nån APU uppgift. Bajs på mej! Sen kom jag på att jag aldrig fick min handledares anteckningar om min ledaruppgift. Så måste åka dit o hämta dom nån dag lr nåt..
Imorn ere skola oxå. Moahah! Shit.. De va lixom 7 veckor sen vi va där. Men de ska bli kul.. Eller nåt!
Ne nu ska jag fortsätta kolla på "Sanningens ögonblick".. Sjukt program asså.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback