Onsdag

Idag har dagen bara rullat på som vanligt. Jag fick gå hem 1½ timme tidigare för barnen skulle på utflykt med fritids o sådär. Så då valde jag o gå hem o göra mina uppgifter om läroplanen. Eller aa.. De blev inte så mkt gjort haha! Bara för Fia o dom kom hit o så fika vi o hade oss. Sen har jag bara suttit o gjort ingeting. Försökt hålla mej vaken för jag får INTE somna idag. Ska nämligen vara med o öppna imorn.. Så ska vara i skolan klockan halv sju. Snacka om att jag kmr va trött.. Shit! Men men... Sen ska vi snacka betyg o såntdär imorn oxå.
Det blidde ingen träning idag. De e så sjukt tråkigt pass på onsdagar så jag o Elina bestämde oss för att gå en hurt prommis istället.. Så ska väl snart klä på mej o traska iväg.
Ha en bra onsdag.. Glöm inte Myggan ;D!

Puss!

Kommentarer
Postat av: maria

haha jag sover när de e myggan :P

Postat av: Elina

haha, ja men de va en musig rundtur:D

2008-05-07 @ 20:39:20
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback