Nu ska det bli plugg

Rätt seg skoldag idag faktist. Men mycket garv! Gud vad jag har saknat det under dom här sex veckorna.. De e ju inte så att man kan säga "sug bajssnopp" till barnen haha. Men i skolan kan man säga allt!
Jag o Cilla gjorde även en rätt vacker teckning på  Gunnis lektion tror jag det var. Blev rätt impad faktiskt! Haha..
Ne, men de va väl typ höjdpunkten på dan.
Sista lektionen var Natur&Friluftsliv. Anna-Zara snacka om då när vi ska tälta o ha oss.. Åhå, orkar inte leka skogsmulle. Men måste väl. Annars blire IG!¨
Sen när kl var 15.25 så slutade vi o vi traskade till tåget. Jag o Cilla såg en liten kis som stod o kissa precis brevid perrongen. Han trodde nog inte att nån såg.. Men ack så fel han hade hahaha! Sen så kom han upp på perrongen med sina äckliga snopphänder. IUUUUUUUU (hahaha)...
Sen så såg vi även en näspillande kille på tåget. Jag höll på o få panik. Han grävde fan ända upp till hjärnan. Äckliga människor! Fan vänta tills ni är hemma innan ni gröper ut halva hjärnans innehåll.

Nu sitter jag iaf här hemma utan några näspillare. Och nu MÅSTE jag ta tag i pluggandet. Mina APU uppgifter måste bli klaaaraaaaa. Speciellt Lailas för henne har vi imorn. Och är jag inte klar.. Då är jag dead meat!
Nu ska jag sätta igång..

Adios mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback