Måååndag!

Äntligen funkar min snoppdata. Den har vart cp hela dagen! Men nu funkar den.
Jahapp, vad har hänt idag då? Inte mkt. Praktiken som vanligt. Kände mej extra pepp för o gå dit idag. Saknade mina små barn hihi :).. Nu ere ju bara 4 dar kvar :(! Och imorn ska jag ha min ledaruppgift. Lite nervis höhö.. Hatar när människor ska stå o observera o bedömma en. Men de går nog bra! Har ju bästa handledaren så de går nog super :D.
När jag sluta från praktiken såg jag att min kära syster Elin hade ringt. Hon, mamma o Vilma va på stan. Skulle fixa de där me mitt underhåll som inte ha kommit o lalala. Men försäkringskassan stängde tre..Så vi får ta de på fredag ist. Åkte hem efter de o åt macka o sådär. Skulle egentligen träna.. Men de blidde inte så! Får köra på onsdag istället..
Så istället för o träna la jag mej o sov. Va äckligt trött asså! Sov från fyra till sex. Så kmr inte somna i tid inatt iaf. Men men!
Sitter o kollar på 100 höjdare nu.. Haha så jävla sjuka människor de finns asså. Älska Filip o Fredrik :D! Efter det visar dom världens bästa komiker (efter Björn Gustafsson förstås) Pablo Francisco.. Så jävla rolig asså haha! Kolla på det. Det börjar om en kvart.
Ja, de va ju typ min dag det. Hade ett litet trevligt samtal förut oxå mihih.. Äntligen Elina HAHA! Jånas tog sig i kragen..
Ne, nu ska jag se vem som vinner 100 höjdare haha :D.

Puss på er!




 
Så jävla rolig haha! Jag tycker det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elinaa

hahah bra jånas(A), en pris till dej!

Postat av: Therese

hahaha. ja, den där är så jävla skööönt. han är skit duktig ju :D

2008-05-06 @ 07:19:17
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Emily

haha jag älskar honom! :D

2008-05-11 @ 17:06:39
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback