Kvällen

Haha, ska jag berätta hur mkt plugg det blev:D?! INGET.. Jag ooooooorkade inte.
Nymans äckeluppgift e så jobbig så jag läste bara den o sen gav jag upp. Får plugga imorn lr nåt.. Höhö!

Det ser ut som det bara kmr att bli jag o Tessan ikväll. Men det ska bli skitkul iaf! Vi ska röja o dansa till "LOW LOW LOW LOW LOW LOW LOW" haha..
Ne, men de kmr bli kul! Vi drar upp till Sthlm till Viper room. Palla Södertälje.. Höhö!

Ska snart hoppa in i duschen o duscha av all soloja har har på mej. Är helt slemmig haha! Har ju stekts i solen som en köttbulle. Men ingen färg blev det typ :(!

Jaja! Ska mysa med Mysan nu, sen blire durren.

Hade!


Kommentarer
Postat av: Therese

hörru!! du är brun i vilket fall som helst!! :P low low low low ;)

Postat av: Elina

vadå ingen fääärg, du e alltiiid bajskorven nr 1:P

2008-06-01 @ 00:13:54
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback