Kalassöndag!

Igår var det ju Eurovision song contest. Jag o Vilma åkte ner till Linda och kollade där.
Käkade massa godis o chips mohaha.
Det gick ju sämst för Sverige! Tyckte fan alla låtar va asdåliga. Den bästa va ju Spanien hahaha! Nej, men blev faktiskt besviken. Och Ryssland SÖG ju verkligen. USCH!
Roligast va ju Björn Gustafsson när han skulle lämna poängen hahaha. Så jävla bra! "12 points toooo... SWEDEN!" Haha.. Det går inte att inte gilla honom. Blondinbella har ingen humor!
Efter ESC så kom Elin o Magnus o hämtade mej o Vilma och skjutsade hem oss..
Vilma sussade hos mej!

Idag vaknade man vid halv tolv. Tänkte först lägga mej ute i solen men sen så aa blev de inte så.
Vid halv två kom Elin o Magnus o hämtade mej o så åkte vi hem till dom. Jag skulle hjälpa Elin kirra tårtorna. Det e ju hennis födelsedag idag :)! GRATTIS
Tårtorna blidde jätte goda och det var ett mysigt kalas med fiskedam o grejer hahaha..

Jag åkte hem med mamma och sen åkte hon o jobba. Sen kom Elin o dom hit o grillade lite o sådär. Vi körde lite basket oxå hahahaha.. Dom åkte hem för en timme sen!
Nu sitter jag här nyduschad o uttråkad. Kollar på "Sanningens ögonblick", men de e inge kul! Jag har ångest över att jag inte gjort NÅN läxa under helgen. Sug ballefjong säger jag bara!

Nej, ha en fortsatt härlig söndagskväll. Syns i skolan imorn! Suck

Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi ,mysiiipysiii helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback