Igår / Idag

Igår  var det ju sista dagen på prakitken :(. Det blev lite sorgligt men fick många kramar av barnen o fröknarna. Kommer sakna dom massa!!!! Ska nog dit o hälsa på nån gång. Kommer hämta Joline ganska många ggr där nu  :D. När jag slutade sa jag hejdå till alla en gång till. Sen gick jag o Joline ner på stan o mötte mamma o Fia.
Men dom va så sega o satt bara i lekparken så jag tog bussen hem. Va tvungen o bestämma vad man skulle ha på sej o sånt till kvällen. Det var ju grillfest/inflyttningsfest hos Malin o Fredrik :).
Jag, Cilla o Therese tog halv sex tåget. Så vi va i järna typ tio i. Och då stod Malin fortfarande i duschen.. Så vi drog till järna "köpcenter" hahaha.. En ICA affär alltså. Och så shoppade vi lite smått o gott.
Sen begav vi oss mot deras nya hem. Dom hade de jätte fint :). O missarna va jätte söta oxå hihi:D!
Vi spelade lite kubb o grillade o det kom mer folk. Det var en jätte mysig kväll :)! Haha de blev en ganska cpkväll oxå eftersom alla vi tjejor va samlade för första ggn på sex veckor haha. Så alla sjuka komentarer och skrattattacker kom ut igår haha..
Vi fick skjuts hem av min syrra o Magnus.. Va hemma runt två tror jag! Åt chips haha.. Va så jävla hungrig. (åt ju bara en korv för mina korvbröd va fuckade) Sen somnade jag direkt.

Idag vaknade man skaplig tid lr nåt haha.. Så jag har ätit frukost o inte gjort så mkt mer. Blir så sur att jag inte lägger mej ute på baksidan o solar. Men jag orkar inte haha!
Idag har jag inga planer alls. Vi ska grilla o sådär ikväll så det blir nog en hemmakväll.
Jag har bestämt mej nu. På onsdag ska jag följa me Cilla på studentskivan.  Och festa upp pengar jag inte har haha! Men fan.. Jag o Cilla ute på stan, det kmr bli röj ju haha!

Ha en solig lördag alla söta :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback