Dålig uppdatering

Anledningen till att jag inte uppdaterat är att vi inte har nåt internet just nu. Vi ska byta internetbolag o därför kmr vi va utan internet i några dagar. Har  ingen aning om hur länge!
Värdlens sämsta tajming kan jag ju säga. Mina historiearbeten ska va klara på tisdag. Jag kmr inte kunna göra dom. Ni förstår inte min ångest asså! Men får väl maila Ullrika o berätta hur det ligger till och antingen får jag skicka in det senare eller så får jag väl ta ett IG.

Mina senaste dagar har varit rätt händelserika faktist.
tisdags städade jag o Elina min syster Lindas gamla lägenhet. Var kvar där till tolv. Mamma kom o lämnade kolis till oss (kolgrillen). Det var gott! Elina sov hos mej o vi kollade La Bamba o garva åt sjuka grejer hahaha.

I onsdags var det först tandläkarn som gällde. Fick sällskap av Elina. Efter tandis gick vi till Nancy's o käkade. De va gott! Tog en runda på stan oxå. Och sist gick vi till bibblan.  Skulle låna böcker till mitt fördjupningsarbete i historia. Men såklart ska dom böckerna jag behöver inte finnas. Gissa om jag ville gråta eller! Allt som kan gå fel går fel med de där jävla arbetet.
Iaf så tog vi bussen hem efter det. Va så jävla sur! När jag kom hem och loggade in på msn så började jag o Elina dampa. Alla mina tjejor skulle ut på krogen eftersom de va Marias födelsedag. Men efterblivna jag är ju inte 18, så jag kunde ju inte hänka på. Sen börja Elina snacka om Viper Room.. Sen efter många om och men så drog vi dit. Haha, vilken kväll säger jag bara. Mina pengar bara försvann! Cider o laktitsshots för hela slanten. Och shit vad vi dansa!
När klockan sen blev 3 och det stängde så skulle vi ju ta tunnelbanan hem. Men vad vi inte tänkt på va att det bara va onsdag o tunnelbanan slutat gått. Så det var bara o traska mot t-centralen. Träffade några ponkar som oxå skulle till Södertälje. Så dom fick vi sällskap av ända hem till den säkra staden.
Elina hoppade av hemma hos sej o jag fortsatte med nattbussen hem. Ringde Elina o snacka med henne hela vägen igenom skogen. Gick barfota med bara strumpbyxor för jag kunde inte gå i mina klackisar. Så jäääääääävla ont i fötterna av allt dansande. Kom hem vid fem-halv sex. Tror jag haha! Somnade på en gång.
Tack  Elina (och Elin o Linda haha) för en superkväll ♥!

torsdagen vaknade man klockan ett. Och mådde faktist rätt bra! Hade bestämt mej att jag skulle plugga historia hela dagen. Men när jag försöker komma in på internet så kmr mamma o säger att de inte kmr funka på ett tag. Blev så jävla arg! Så ist följde jag med till skärholmen o gick runt där. Åt sen på donken! Ljuvligt gott.
Kom hem runt halv nio och gjorde inte så mkt. Läste min bok som är så äckligt jävla bra!

Igår var det uppe med tuppen som gällde. Gick upp kl halv nio efter 4½ timmes sömn. Sen fixade jag mej o så och åkte sen o mötte Elina på centralen. Vi gick till Nancy's och köpte med oss frukost. Sen gick vi till tåget! Åt frullen på tåget. Var tvungen o köpa frulle för att  orka med shoppingdagen vi hade framför oss.
När vi väl va framme började det. Hade fortfarande sjukt ont i fötterna från onsdagskvällen, så det var inte direkt skönt med en 7 timmars shoppingdag kan jag ju säga. Gick som en invalid efter! Hittade iaf en ny vårjacka, ett par vårskor, en liten väska, en t-shirttklänning och en sjal. 
Tågresan hem va helt cp! Va så äckligt trött o båda garvade åt vad som helst haha. Helt plötsligt skriker jag " SUCK MY DICK!" i tåget o alla kollade. Det var ju inte jätte mkt folk men ändå! Haha... Jisses! Våran humor.
Kom hem halv nio, kollade Let's Dance o åt godis haha.

 Idag har det faktist inte hänt så mkt. Har känt mej allmänt seg o deppig hela dagen. Syster Elin kom förbi oss o bastade o så. Sen frågade hon om jag ville sova hos henne för hon var själv. Magnus var ute o parta! Och jag hade ju inget annat för mej så jag följde med. Och självklart skulle våran kära lillesyster Vilma oxå följa med. Så vi köpte godis o kollade på melodifestivalen. Nu ligger dom o sussar i sovrummet! Och jag försöker skriva tyst som en mus för att dom inte ska vakna. Det har tagit en halvtimme o skriva de här inlägget  haha... Men nu tror jag inte att jag har så mkt mer att skriva. Vet inte när nästa uppdatering kmr! Men ni får ha det så trevligt imorn allihopa. Sista dagen på lovet ju. Ska kanske med min kära syster Fia o co till skärholmen. Får se hur det blir med den saken!

God natt mina små kycklingar!


image204

Elina och jag på Viper Room i onsdags :). Hetingar hahaha!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. vad snygga ni äääär! :D men snart johanna snart så vi alla ut!!!! då ska vi ha så jävla roligt och kan åka till sthlm vrje gång om du vill ! :D

Postat av: Anonym

muddaaaaaa, vilka ruliga dagar vi har haft, hahah aa du skrek de o alla människor var emot mej o dom trodde fan ja va störd på tåget haha

2008-03-02 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback