WOHOOOOOOO!

Living the dreeeeeeam..

Haha nee men aa. Gissa vart jag ska på onsdag.... PÅ KRYSSNING! :D:D:D:D. Mutta va glad jag är.
Jag o Elina låg här i soffan o dampa för att de va så jävla tråkigt o att de aldrig händer nåt i våra liv.
Sen så började vi kolla lite på sista minuten kryssningar.
Så på onsdag morgon åker jag o Elina på en dygnskryssning o kmr hem på torsdag morgon.
Fyfan va kuuuuuuuuuul de ska bli!!!! Supa, dansa o ha allmänt kul.




Ne, nu ska jag fortsätta kolla på Last man standing. Bjussar på lite gamla bilder från min o Elinas "partykryssning" för två år sen haha. Shit då va jag 16.. En liten plutt!











Kommentarer
Postat av: fia

iiiiiiiiiiii jag kunde fått följa med ju...

Postat av: Therese

men hörru.. måste man inte vara 23 för att åka själv?? :O

2008-07-01 @ 16:36:06
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback