Pluggdag

Som jag skrev igår så tog jag en pluggdag idag. Mamma väckte mej runt halv åtta o så sa jag att hon skulle sjukanmäla mej. E faktiskt sjuk oxå! Kunde knappt prata imorse o näsan bara rinner. Men men! Inge feber så då ere bara o köra på.

Har faktiskt pluggat idag. Ställde klockan på elva. Men va sjukt trött så jag somnade om, till halv ett höhö!
Käkade frulle sen så började pluggandet. Hann iaf göra klart Anna-Zaras båda uppgifter, pissdåligt, men iaf. Gjorde klart Gunnis APU-uppgoft oxå :).  Sen så har jag börjat lite smått med Lailas. Rätt enkel faktiskt. Men tidskrävande!

Nu har jag precis klätt på mej, har ju suttit i pjamas hela dagen. Ska snart åka ner på stan o möta Linda. Sen ska jag o ungarna dra till Donken o käka sen ska jag va barnvaktis. Måste in på Hm innan oxå o köpa ett linne till på fredag. Det blir fortfarande utgång va Elina :D? Jag räknar med det nu. Måste ju säga farväl till vårat kära Viper Room.

Nej, ska ut o snacka lite med mor min om hon kanske kan komma o hämta mej inatt. Känns inte så lockande o ta nattbussen hem kl tre på natten ( då brukar Linda komma hem efter sina bravader höhö).

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback