God morgon!

Typ haha.. Vaknade för ca en timme sen! Cilla höll mej uppe till halv fyra inatt. Så jag va tvungen o sova ut. 
När jag vaknade stod en påse utanför dörren. Mammi hade köpit! Bästa bästa.
Det blir utgång ikväll. Först Olearys o va lite man, sen Stanleys. Det blir jag, Cilla, TESSAN SKA MED, och så Maria :)!
Det blir nog kuligt!

Fick betygen idag oxå. Mihihi! Är nöjd faktiskt. Förutom de där G-minuset i Samhälle. Fett störande! Men men, annars så e allt perfa. Fick MVG i natur och friluftsliv. Det trodde jag ALDRIG! Trodde knappt jag skulle få G. Men se där! Fick MVG i Fritidens betydelse oxå. Bästa Gunnis moahahah! Sen vare 2 Gn och resten VG. Så de känns helt okej!

Nu funtar jag på vad jag ska ha på mej. Alltid de största problemet! Vill ha shorts, men mina ben e ju så vackert solbrända. NOT! Gimmie sol vafan...
Nej, ska väl leta upp nåt nu och sen hoppa i duschen. Klockan sju kmr Cilla o förar med mej. Alla andra bangar förandet! Bajskorvar på dom..

Pusspuss!





KOM IGEN NU SVERIGE! HEJA HEJA..

Kommentarer
Postat av: Therese

haha. den där bilden tänkte jag också ta och lägga upp på bloggen. men det fick bli riktiga "fotbollsbilder" ist :P jag skulle kunna komma och föra. men va fan.. inte så lätt när man inte har någonting att föra med!! :P

Postat av: Elina

höhöhöhöhö sees uteeeeeeeeeeeeeee

2008-06-18 @ 17:23:41
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback