Bakis, stan, bubbel, bastu!

Så har typ min dag sett ut.

Gårdagen var fett kul! Vi tjejer körde gärnet även fast de  va dött på Stanleys. Men det blir ju vad man gör det till! Och när vi är i farten blir det alltid kul :D.
Vi drog iaf hem när det stängde. Eller jag gick till min syrra, och Cilla typ förföljde mej dit för de kom massa äckel turrar. Men sen blev de att vi stod där utanför o snacka om allt o ingeting i typ två timmar haha. Så klockan fyra traska jag upp till min syrras lägenhet. Somnade på bums!

Gissa när jag vaknade idag då? Klockan ÅTTA.. Så fyra timmar har jag sovit inatt. Ungarna vaknade då o Linda skulle iväg på möte. Så jag passade dom några timmar. Sen kom mor o hämta mej o Joline. Så köpte vi Nancys o satte oss med en filt vid slussen. Jag mådde inte bra imorse kan jag ju säga haha! Men de gick över rätt snabbt.

Mätta och glada åkte vi hemmåt. Jag ville egntligen bara lägga mej o sova. Men istället drog jag ner på stan med Elina! Traska runt lite, hittade en jättesöt klänning på Indiska som jag köpte. 129 kr bara! Men har egentligen inte pengar. Men man lever bara en gång... Hahaha!
Sen käka Elina Nancys, jag va fortfarande mätt höhö. Sen åkte vi hemmåt, Elina följde med hem o så basta vi o bubbla vi. Fett skönt! Störda vi är asså. Jisses..
Hon åkte iaf hem för en stund sen så nu sitter jag här alone. Är så jävla sur oxå! Imorn skulle vi typ på ferre. Så jag tänkte köpa några cider, men jag e så trög så jag tror att systemet är öppet imorn. FAAAAAAN! Låter så jävla fjortis, men jag vill faktiskt supa imorn. Säg vad ni vill!

Men ja, de blir väl en lugn fucktråkig kväll hemma! ÅÅÅÅÅÅH...

Hejdå!



Hej, vi kokar i en gryta! Haha


Kommentarer
Postat av: Elina

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusbubblaaa. de va trävlid o bubbla, men fan nu asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback