Son of the beach

Haha nån som har sett det programet? Jag älskar det. Precis min störda humor. Och väldigt bra tid på dygnet oxå. Haha! Älska Notch Johnson.

Iaf, jag kom hem för ett tag sen. Jag o Elina tog en runda på vår underbara stad. Bara glassade runt lixom. Gick vid maren o sååå.... Sen tog vi buuuussarna hemmåt.
Mamma jobbar ju natt idag, och min kära lillesyster e ju mammaberoende o kan inte sova utan henne. Så då brukar hon ju sova hos mej. Men nu så va jag ju inte hemma.
Sen när jag satt på bussen kände jag på mej att Vilma fortfarande va vaken. Och gissa om jag hade rätt haha.
Så fort jag stoppa nyckeln i låset kom hon gåendes. Klarvaken. Och då va klockan kvart i tolv lixom..
Hon sa att "Mysan prasslade så mkt hela tiden så jag kunde inte sova. Det är hennes fel!".. Haha jag bara skratta åt henne o sa att hon kunde sova hos mej. Så nu ligger hon o snarkar i sängen här brevid :D. Hon e så söt den där ungen!
Det är så kul o se hur mkt hon tar efter en själv. Hur mkt hon ser upp till en. Allt jag gör ska ju hon oxå göra. Och allt jag säger, säger hon oxå. Hon ser verkligen upp till en, och vilken förebild är jag lixom haha? Ne, men man känner sej ändå lite stolt. Måste väl skärpa till mej så hon inte blir som jag när hon blir stor.

Förresten på tal om ingeting, jag e SJUKT sugen på utgång i helgen. Nästan så jag MÅSTE! En sista utgång innan Törkiiii.. Men alla e antingen bortresta eller upptagna. Får hålla tummarna på att Elina kan!

Nej, nu ska jag återvända till mitt program haha. Längtar tills Paradise reprisen börjar. Men de e typ 2 timmar kvar! Ska försöka hålla mej uppe. Imorn blir det tidig uppgång. Snark!



Haha, visst e vi lika ?





Kommentarer
Postat av: syster elin

hahahhahah maj gadd unge!!

2008-07-24 @ 00:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback