Something is not right

Idaaaaag ringde min fucking väckarklocka HALV ELVA! Jag trodde jag skulle dö. Va så jääävla trött. Ville bara sova vidare. Men nej nej.. Tvingade mej upp o klädde på mej o fixade mej! Sen tog jag med mej Vilma ner på stan. Blev inge ärende hos syster.
Jag o Vilma hade de trevligt på stan. Köpte present till Elina. Inte de jag hade tänkt från början. Men dette blidde mkt bättre :D! Hoppas du blir glad hihi.

Efter shoppingen tog jag, Vilma o Maria en fika på Nancys (vart annars). De va gott! Sen kom mamma o hämta mej o Vilma. Åkte till Skopunkten o de dära. Hittade ett par vita skor på Kappahl från barnavdelningen. Jätte söta :)!

Nu sitter jag här nyduschad o fresh. Ikväll blir det utgång, de e ju min bästaste väns födelsedag och det ska firas :D! Får väl bjuda på en shot lr två :D.
Ne nu ska jag smörja in mej med Dove så man kan få lite färg.

Ciaaaaaao ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

jaa men de e klart jag bilr glad, de är ju mej du snackar meeed:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback