Shopping all day long

Idag bar det av till Skärholmen. Vid tolv ungefär anlände jag, mamma o Vilma! Mötte moster Kikki och sen började shoppingrundan.
Det blev mkt shopping för min del. Men inget nödvändigt. Bara kläder! Haha.. Bra där! Men jag fick fan mkt för pengarna. Och JÄVLAR vad mkt rea det är överallt. I varje jävla butik stod det 50-70%. Man dog ju!
Jag köpte iaf två par shorts, ett linne, en strandväska(kan användas som vanlig väska oxå höhö), en grå kofta, ett skärp och sen två nagellack. Ett par skor höll på o få följa med oxå. Men jag höll mej!
Nu ere bara NÖDVÄNDIGA grejer som ska inhandlas. Inge mer kläder.

När vi åkte hem hämtade vi upp syster på jobbet, sen åkte vi till donken o käka. Mamma mia va gott det var!
Nu sitter jag här heeeeeelt slut. Jag e massa sugen på partyyyyyyyyyyyyyyyyyy i helgen. Men det ser VÄLDIGT mörkt ut. Sen skulle en kryssning sitta bra nu innan Törki. Men allt det där e bara önsketänkande. Får ha massa äckeltråkdagar innan Turkiet. Där ska jag parta.. Skoja inte asså! Hoppas syrrorna hänger med i svängarna. Old ladies haha. Ne skoja baraaa juuuuu!

Nej, nu ska jag kolla på Transamerica, fartfylld fredagkväll, javiiisst!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: syster elin

iiiiiiiiiiii oldis? hahah fifan klart vi ska festa =)=)=)

2008-07-25 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback