Segodag

Idag har jag gjort absolut ingeting. Ställde klockan på tio för jag tänkte att jag skulle lägga mej ute o sola. Men när klockan väl ringde kände jag att jag orkade verkligen inte gå upp.
Så jag fortsatte sova o vakna igen vid tolv. Ingen va hemma. Mamma och co. hade åkt till Sala silvergruva. Vet egentligen inte varför jag inte följde med. Jag bara kände att jag orkade inte! Men nu ångrar jag mej lite. Ville ju se hur alla ungarna reagerade där nere i gruvan :P. Men men nu är det för sent!

Idag åkte tjejorna till Turkey. Hoppas dom får det mysigt där nere:)! Men inte för kul utan mej ju :(... Synd att jag inte tajmar dom så kunde man ju lekt där nere. Men nej nej! Även Julia o hennes kompis åkte till Turkiet idag. Men dom åker hem dagen efter vi kommer. Så jag hinner vara med henne en dag iaf haha. Då ska vi parta!
Guuuuuuuuuud vad jag längtar nu. Jag vill inte vara kvar i det här skitlandet. Jag vill sitta på en härlig bar o dricka goda drinkar o skaka rumpan på Robin Hood. Och det gör jag om exakt en vecka. Kan inte riktigt förstå att jag ska tillbaka till det där underbara stället.
Och shit vad jag ska pressa. Skoja inte asså! Ska ta vara på varenda solminut jag får. Jag ska bli neger (ursäkta ordvalet)! Får nog köra en pappa-special, cola i sprayflaska. Allt för att bli brun haha!

Men adjöken på er gullungar!


Några av inköpen från igår:


Vitt linne - 100 kr, MQ
Jeansshorts - 100 kr, Cubus




Rosa jeansshorts - 49 kr, Gina Tricot



Strandväska - 90 kr, Åhlens



Nagellack - 29 kr/st, H&M

Kommentarer
Postat av: Elina

baaaajsfina saker. jaaa du ska dit snart:O:O:O ååååh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback