Johanna

Idag ere faktiskt jag som har namnsdag. Så grattis till mej :)! Och syster Linda och lilla Joline som heter Johanna i andranamn. Mohaha!

Igår så kollade jag o lillasyster på film. Mamma jobbade ju natt så hon sov här. Vi kollade på Alvin o gänget. Fast den va på engelska så jag fick översätta hela filmen haha. Men hon tyckte iaf den va jätte rolig :)!
Efter den så gick hon o la sig i min säng. Då kollade jag på Supersugen. Har redan sett den men den e så jävla bra så den tål o kollas på igen hahaha.
Efter det satte jag på ännu en film. Dan in real life... Tror den heter Min brors flickvän på svenska. Den va faktiskt bra :)! Älskar Steve Carell som e med haha. Joinade Vilma i sängen vid fyra nångång.

Idaaag ska jag väl inte göra nåt speciellt tror jag. Kanske ska fira min namnsdag genom att städa mitt sjukt stökiga rum. Men de låter ju inte så jätte kul.

Adjöken



Johanna
Johanna är ett kvinnonamn med grekiskt ursprung (Ioanna), och en femininform av Johannes. Båda namnen härstammar ur grekiska varianter av det hebreiska namnet Jochanan som betyder "Gud har förbarmat sig".


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis på namnsdagen gumms! :D

Postat av: fia

hej hej ocg grattis på namnsdagen...

2008-07-21 @ 16:17:09
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: syster elin

ojdå =) grattis BAJSkorrrf!

2008-07-21 @ 18:16:01
Postat av: Elina

grääättis bubiiiil:D:D:D<3

2008-07-21 @ 21:52:56
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Cilla

Grattis på dig! o som ja sagt du e en Johannes;)mahaha

2008-07-29 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback