In the middle of the night

Jag e så uttråkad. Klockan e lite över halv två o här sitter jag hur pigg som helst. Kommer nog inte somna på ett tag känner jag! Efterom mesta delen av dagen idag har jag sovit. Har verkligen inte varit på topp idag. Så har inte haft nån ork till att göra nånting.
Och inte kommer jag på något kul ämne o skriva om här inte.
Kollade iaf nyss vädret. Det ska bli rätt soligt och klart imorn. Så det blir nog tidig uppgång och sen på med bikinin. Måste ju få lite fucking färg ju. Sen ska väl jag o Elina hitta på nåt. Blir väl stan lr nånting. Finns inte så mkt annat o göra när man e lika fattig som en kyrkråtta. Måste ge henne sin preseeeent ju :)!

Ne, jag ska väl fortsätta kolla på Paradise Hotel repriser på TV400.

ADIOS!



Bild från gårdagen. Lagom rund under fötterna höhö!

Kommentarer
Postat av: fia

hej syster om ni ska ner på stan kan du väl ringa så kan vi mötas?? kram

Postat av: Elina

bajskoooorv, ne de finns ju inte å mkt ruligt att göra:P :/....

2008-07-14 @ 14:08:29
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback