Hemma

Japp. Nu va man hemma efter "en runda på stan" haha. Det blir alltid så när jag o Elina ska göra nånting!
Vi käkade iaf Nancys, blev lite knas haha. Sen tittade vi runt liteeee.. Sen satte vi oss vid Maren o njöt av den härliga kvällen. Satt där i tre timmar hahaha! Snacka om allt o ingeting. Sen vart det för mkt turrar runt omkring (kändes som turkiet, dom var överallt) så vi traska mot centralen. Skulle väl egentligen ta bussarna hem. Men sen blev det att vi stod där o snacka, o snacka o snacka hahaha. Så istället blev det ett bussen hem hahaha.
Det går inte o sluta snacka när man väl har börjat. Snackade om allt mellan himmel o jord, o det är så skönt för det är bara dej jag kan göra det med.  Men aa det har vart en allmänt mysig och SVETTIG dag (haha fresh).

Nu ere tvn som gäller. Bara en timme kvar timme kvar till Paradise Hotel. Börjar jag bli beroende haha?

Hejrå och godnatt

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi ja de va mysit:):)

Postat av: Nina

Jag tror jag såååg er aaahhhhggrrrrr ;)!!!! Jag gick förbi där uppe där bussarna går, men jag vågade inte vinka ifall dt inte va ni :P pusspuss

2008-07-25 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback