Glasspaket (hahahaha)

Ja, jag o Cilla kom fram till att vi såg en man som hade baguettenacke. Men sen ändrade vi oss till att det mer såg ut som ett glasspaket. Och då pratar vi om hans hår, inte hans nacke! Haha, jaadu vad ska man säga. Det var kul iaf!

Vi käkade självklart hos BJn. Det var gott! Försökte hitta min jävla Hawaiian tropic olja oxå. Men den finns ju ingenstans. Vad e de här? Får väl be pappa köpa den på Tax-freen.
Vi satt o myste lite vid Maren och snackade. Sen kom mamma o hämtade mej! Vi åkte till Willys för att kolla om oljan fanns där. Men nej nej...

Nu har jag precis kollat klart på Paradise Hotel. Har inte packat lr städat nånting idag. Men det tar jag imorn!
Det blir inte så att vi sover på hotell. Det blev för dyrt sa pappa! Så nu ska vi åka tiiiiidigt på lördagmorgon. Men det finns ingen som kan skjutsa. Så vi vet inte hur vi ska lösa detta! Men det ska nog gå bra.. Det är så bra att han informerar oss i tid våran kära pappa. Men han e ju som han e! (Spanska iprenmannen Cilla hahaha)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback