Celebrity rehab with Dr. Drew

Älskar det programet. Så hemskt men samtidigt kan man inte sluta kolla på det.
Tror det var sista avsnittet idag. Och oj vad jag grät haha. Uscha! Hoppas man får se hur många som lyckas hålla sig nyktra.

Jahapp. Annars då... Har inte gjort mkt idag. Följde med mamma en runda med bilen o hämtade Vilma hos syrran. Sen åkte vi förbi platsen där Norba blev mördad. Skit mkt folk som va där. Vi åkte bara förbi! Kände hur gråten kom i halsen och jag fick rysningar. Uscha!

Imorn hoppas jag på att mammi kan följa med på stan. Måste buya en present till Elaajna som fyller 19 på lördag :D! Ojojoj vad tiden går snabbt. Bara ett år kvar till systemet nu Elina. FINALLY! Haha.

Ne ska väl fortsätta kolla på Scrubs nu i min ensamhet. Hoppas jag somnar tidigt inatt.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elina

jaa men de e bara en dryg dag, orkar inte fylla år int ekul änns längre:P.... nej du behöver inte eller ska inte köpa nått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback