Bajsväder

Man blir så seg o deppig när det är sånt här skit väder ute. Men det går ju inte o göra nått åt tyvärr.

Idag ställde jag klockan på elva. Tänkte att jag skulle ta mej en tripp ner på stan o hämta min klänning hos skräddaren och sen leta present till Elina.
Men när klockan väl ringde kände jag bara neeeeeeeeeeeeeeej. Så jag la mej o sov igen!
Mamma hämtade min klänning hos skräddaren höhö. Och Elinas present har jag ångest över. Har ju inte köpt nåt! Antingen så tar jag en snabb tur på stan imorn, för jag vet ju vad jag ska köpa, typ haha. Eller så får hon vänta till senare :P.
Jaja, de löser sej nog. Köpte iaf cider idag oxå. Tills imorn då det SKA bli utgång!

Nej, nu ska jag käka mat. Ha det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

DU BEHÖVER INTE KÖPA NÅTT JOHANNAAAAAAAA!eller du ska inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback