Bajssömn

Jag måste verkligen vända tillbaka på dygnet.
Igår kunde jag verkligen inte somna, somnade säkert runt fem nångång. Hade så sjukt ont i nacken och kände mej irriterande pigg. Sen att hela himelen lyste ORANGE gjorde ju inte saken bättre.. Nån mer som såg det? Det var helt sjukt. Hela jävla himlen var orange/rosa. Skit fint! Tog bild men man såg inte så bra för mitt jävla myggnät haha :p.

Vaknade halv tre idag. Inte bra! Planerna för denna söndag e väl o bara va hemma o tråka. Skulle verkligen behöva städa mitt rum. Halva min garderob ligger på golvet, sängen o soffan. Jag ooooorkar inte hänga in allt!
Veckan ser ganska död ut. Inga speciella planer. Skulle vilja ta en fika med tjejorna. Länge sen ju :(! Gillar inte o inte träffa er.

Kraaaaaaaam



Dumma myggnät som förstör!



Kommentarer
Postat av: maria

ingen tråkkväll blir det för vi ska se Sex and the city :D mihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback