Varför ska det alltid bli så?

Jag har faktist känt mej rätt glad hela dagen idag. Låter som att jag e värsta surpuppan annars. Men jag har känt mej uppåt och allmänt glad bara. Fika med elina gjorde allt ännu bättre. Eller kanske värre haha? Blev bara mer sugen på att skita i allt o bara dra iväg nånstans o få vara med om lite äventyr. Den här stan tråkar verkligen ut mej.
Det slutade med att vi satt på nancy's i tre timmar o bara prata o prata o prata.
Jag kom fram till att 17-18 inte är min ålder. Jag vill bli "stor". Kunna bo i egen lägenhet, tjäna sina egna pengar, kunna gå ut o festa på krogen. Ja, typ allt man inte kan göra nu.  Eller kan kan man väl, men det blir så mycket lättare om man är några år äldre. Skulle vilja lägga mej i ide, o bara sova tills man är 21-22. Men tänk vad mkt kul man skulle missa på vägen.
Väl hemma efter fikat vände allt. Jag blir typ deprimerad när jag kmr hem. Allt bara känns bajs helt plötsligt. Nu ska ni inte tro att jag lever i nåt helvete haha. Tvärt om, jag har det faktist ganska bra. Varför inte bara vara nöjd för en gång skull?
Det kanske är dags att börja kika efter lägenhet? Nej, jag skulle fan inte klara mej. Leva på pannkakor är nog ingen bra diet. Ibland verkligen älskar jag människorna här hemma, ibland hatar jag dom verkligen. Beror det på mej eller på dom? På mej tror jag om jag ska vara ärlig.
Aja, nu ska jag sluta o bara skriva massa bajs. Blev ett annorlunda inlägg idag. Brukar inte vara så "filosofisk" annars haha. Inte min grej riktigt! Men skönt o bara skriva av sej.

Hejs ♥

Jag tror jag börjar bli gammal. Mitt närminne är fuckat. Jag är Doris nr 2!


 


Kommentarer
Postat av: E.veliiiiiiiiiiiiiina

hahaha skoja inte omg de va heelt jävla sjukt, glömde allt mna skulle säga lixom:S:S:S hahha..men säkert för man hade så mkt o prata om, haha jisses de vart en ganska lången stund, märkte när dom börja stänga överallt hahah:P men trevligt :D

Postat av: Therese

det var ett bra inlägg ju ! :D

2008-01-17 @ 15:02:14
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Therese

ååååmeee. gymmet för min del då! hatar, verkligen HATAR handboll!!

2008-01-17 @ 22:01:19
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback