Too cool for school

Ja, som sagt! Ingen skola för mej imorn. Känns bajsigt. För en gång skull vill man till skolan. För det första vill jag träffa allihopa, saknar dom massa massa. För det andra orkar jag inte missa mer... Men vad ska man göra! Har man vattkoppor så har man.
Nu har jag precis kollat klart på Singing Bee, och nu ska jag kolla på "Allt en tjej vill ha". Har sett den massa ggr redan, men de finns inte så mkt annat o kolla på.
Imorn tror jag att jag ska smöra lite för mamma o kanske åka till skärholmen :P. Dom som inte vill bli smittade får hålla sej undan. Men jag måste ut! Klarar inte av o sitta inne i det här huset längre. Hoppas hon e på bra humör imorn!
Nej nu blir det film.

Puss&Kram

Nån som har lust o skänka en miljon?
Det skulle göra allt så mkt enklare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback