Onsdag... Eller?

Man håller inte reda på dagarna när man bara ligger hemma o kollar på tvn.
Idag har min dag innehållit just detta. Tv-tittande! Men min feber har börjat gå bort nu :D. Asskönt! Slipper gå runt som en vandranade zombie. Nu är jag mer som en prickigkorv. Och jag undrar när dom kmr fösvinna!?
Fick ett papper av min kära syster idag. Hon hade hämtat de i skolan. Hade lite fina meddelanden o bilder på det haha. Dom e så bra dom där bajskorvarna i skolan! Saknar dom massa. Ska bli skönt o komma tillbaka. Fast inte att bli översköljd av allt annat man har missat. Suck!
Bara så ni vet så ere Jersey Girl nu på trean :). Den e så bra! Gråter massa gör man oxå. Men har sett den så många ggr så ska kolla på fråga olle ist. Sen ere ju girls of the playboymansion. Sen scrubs oxå. Väntar bara på favorit avsnittet moahahaha! Nina är du med mej?

Adjöken från prickigkorven!


Kommentarer
Postat av: Nina

hahahha visst var dom fina!?!?!?!
Jag tycker faktist att mina streckgubbar var ruskigt lika oss, eller hur? Och du hade tur som blev sjudk den här veckan för dt va ju inte så mkt som vi skulle göra. Förutom samhällsprovet då...men dt gick väl ganska bra. Och imorn ska vi låna såna där stegräknare från hälsopedagogik över helgen, o så ska vi bowla imorn oxå. Fick du förresten mitt mms i tisdas? Aja ska inte skriva en bok här nu...men ja räknar dagarna tills favoo-avsnittet kmr!!!! I'm always with you.....P.S."påsättarn" har börjat smsa cilla igen!!!!To bee contiuned....PEACE OUT!
Krya på dig...pusspuss

2008-01-24 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback