Måndag

Japp, måndag och ny vecka. Suck! Längtar bara till helgen. Även fast jag o elina bara ska jobba. Men bättre de än skolan. Tror jag!
Jaja! Idag började vi som sagt halv elva. Vi hade svenska, sen lunch. Sen skulle vi haft religion men Nyman va spysjuk maha. Så vi flyttade fram Gunillas lektion så vi fick sluta vid två.
Men jag, Nina och Cilla va pluggisar o stannade kvar i skolan till kl FEM! Vi gjorde klar ett powerpoint arbete. Och när vi tre gör nånting så tar det alltid extra lång tid. Haha! Men de blev bra tillslut.
Va hemma halv sex, sov till nu :). Nu väntar jag bara på mat o sen blire o kolla på tv.
Jag o elina planerar att köpa ett friskis&svettis årskort. Det är så skönt o träna där! Då kan man cykla dit, träna, o cykla hem. Åh, jag måste! Så skönt nu när det börjar bli vår.
Har inte så mycket mer att säga. Så sätter punkt här... Kanske skriver senare om jag har tråkigt!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

jag funtar också på att börja däär så nära hem :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback