Green Street Hooligans!

Jaa som sagt idag blidde det en filmfredag. Kollade först på I now pronounce you Chuck&Larry. Den hade jag ju redan sett men den e så bra så den kan man se många ggr höhö.
Sen kollade jag klart på Green Street Hooligans för en stund sen. Hade inte sett den! Fan va bra den va. Helt sjukt! Grät i slutet när min man dog :(. Jag blev helt kär i han haha! Även fast han va typ dum i huvet i filmen.

image186


Nu ska jag fortsätta kolla på VIP, det sämsta programmet ever. Men de finns inget annat att kolla på kl halv tre på natten.  Natti!

 Charlie Hunnam, my man ;)!

Kommentarer
Postat av: E.e

jaaaaaa bästa filmeen fast hemsk, man haaaaaaaaan dör man föööör så jävla HETTOOOO:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback