Fuckad dygnsrytm!

Vet ni när jag somnade inatt? Halv sju. Låg o kollade på nyhetsmorgon som jag brukar kolla på innan jag går till skolan. Kändes lite skumt!
Idag vaknade jag kl halv fyra av att mamma kmr in i rummet. Så då tog jag mej i kragen och gick ner o duscha. Sen packade jag upp min väska o städa upp lite i rummet. Mina nyårskläder låg helt utslängda över hela golvet. Haha! Nu ser det mucho bättre ut.
Idag har man väl inga speciella planer. Känns som att man bara sover bort dagarna utan att göra nånting nyttigt av tiden. Jag har två feta historie arbeten o göra. Varför inte sätta sej o göra dom? Ne, jag sover hellre.

Puss

GRATTIS CILLA! Du är en underbar människa och hoppas du får en underbar 18års dag <3. Tare lungan ute på krogen ;)!  Bit i paten.

image185

Kommentarer
Postat av: Cilla

TACK den bästa johanna av dem alla! Söt du e som lägger ut en sån het bild på mig haha de blir nästan en puss...haha ja du vet var;)så då vet du vad som väntar imorn...GRRR!!! Du e så bra tralala!;) haha

2008-01-07 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback