Filmfredag

Igår väcktes jag va mamma vid halv tre. Vi åkte ner på stan o kolla runt lite. Mötte syrran oxå. Sen så gick vi o fika på Nancy's. Hittade även Alfons present o sen en tröja till mej själv :D.

Efter det åkte vi till Rusta o kika runt lite. Träffade cilla där :D! Pratade lite smått o sen så sa vi hejdå. Vi åkte vidare hemmåt.. Sen vid åtta åkte alla till Fia, för ebba kom hem från cypern igår. Och hon hade inte fått sina julklappar. Så vi åkte dit o "fira jul" haha.

Vid typ halv tio åkte vi hemmåt. Släppte av packet där dom skulle av. Sen lämnade mamma av mej hos elina o vi traska vidare till maxi. Vi kom dit typ fyra minuter i tio. Men vi hann haha! Köpte lite godis o annat gotti, sen traska vi hem till mej. Pratade om nyårsafton hela vägen haha.

Vi kollade först på Amercian Pie - Beta House. Asrolig haha!

Sen kollade vi på Stomp the Yard höhö. Kmr nog kolla på den x antal ggr :). Så jäkla bra!

Efter filmerna satt vi o prata o tiden bara gick. Klockan halv sex så traska elina hemmåt haha. Jag gick o borsta tänderna sen hoppade jag i säng.


Idag vaknade man fem. Usch vilken ångest jag får när jag bara sover bort dagarna! Men men.. Får ju inga andra erbjudanden på vad man kan göra på dagarna. Så då kan man ju lika gärna sova.

Har bara legat i sängen o kollat på tv sen jag vakna. Har inte ätit nånting, o nu e jag så hungrig så jag kmr börja äta på mej själv snart. Får väl göra macka eller nåt. För laga mat e inte riktigt min grej!

Kollade precis på Reine & Mimmi i fjällen. Så bra hahaha! Tre kronor borde börja sändas i repris tkr jag :).

Nu ska jag nog kolla på film. Seg fredag, men vad ska man göra?


Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

håller med om att det borde sändas i repris! det är bara såå bra. jag älskade den serien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback