Död

Usch vad trött jag är! Inte skönt o vakna kl kvart över sex imorse kan jag ju säga. Och att tågen var försenade och bussarna proppade gjorde ju inte allt bättre.
Skolan va ju lika kul som vanligt. Gjorde nada på lektionerna! Frågade Ghada om ekvationsprovet, och gissa vad jag fick! JAG FICK G...Både jag o Nina fick G. Mihi! De va skönt.
Träffade syster i skolan oxå. Haha! Gick runt där med sina nyfunna classmates.. Ojojoj! Men vindruver, pengar o godis fick man av henni. Det är bra o ha en syster i skolan! Nästa termin börjar ju Fia oxå. Hela schwerin skaran på igelstaviken.
Sista lektionen var Gunnis där vi bara avslutade kursen o lämnade in böckerna sen fick vi sluta. Så va hemma rätt tidigt! Tog en liten nap.. Sen åt jag mat o nu sitter jag här o kollat på Tvn. Dan har går jävligt segt. Inget kul program ere på tvn heller. Ge mej desperate houseviwes och ugly betty!
Aja, ha en trevlig tisdagkväll.

Adjö!


image190




















Haha! Jag var tvungen Nina.


























Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHA...jag ÄLSKAR den bilden!!såååå skön, tror Hakan håller med...lr hur;)...mahaha

2008-01-12 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback